[2s.mk-friends] НСНД Охрид

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Mon May 21 22:38:41 UTC 2012

2012/5/18 Jovanka Gulicoska <jovanka.gulicoska at gmail.com>:
> vaka, se slusnav jas so direktorot na evrohotel, taka sto moze da gi
> dobieme samo renoviranite sobi nema da e problem da se sredi toa.
> vecer ke mi pratat sliki od sobite pa ke gi pratam tuka. drugo nesto e
> sto moze da ni namali na cena.po 1-2 evra. ce cekam vas odgovor za da
> znan dali da go kontaktiram nataka ili ne.
> pozdrav

Золи денес ме извести дека е резервирано викендот 8-9-10 во Еуротел Струга
за околу 30 луѓе.

Треба да се договориме, за 2 креветни, 3 креветни колку ни требаат и дали
сакаме настанот да го правиме во хотелот или во некој факултет или колеџ кој што
е во близина.

Гулич ги има деталите и како локална поддршка е задолжена за комуникација
со Атанас од Еуротел  од наше име.

Штом имаме повеќе информации и детали колку точно луѓе доаѓаат и во колку соби
треба да се сместиме ќе го контактира.

Јуху идеме во Струга на НСНД!!!

--
Igor