[2s.mk-friends] Fwd: Software Freedom Kosova 2013

Ana Risteska a.risteska at gmail.com
Sat Aug 24 06:42:19 UTC 2013

Јас сум за да презентираме нешто за КИКА.
Бидејќи нема да сум во државава до 6ти септември (на 7. треба да бидеме во
Косово, презентацијата
ќе биде подоцна околу 5) а не сум сигурна Интернет дали ќе имам, би
замолила ако некој се одлучи
да оди со мене да презентира

- да им пише на луѓето за да знаат

- ако некој оди со кола, мене би ми требал превоз, па би била благодарна
ако ме земе :) ако не, автобус,
мислам дека ги има често. Но молам, ако е можно, ако некој оди со кола или
пак никој не се пријави, некој
да ми пише смс (неколку дена порано) за да ме извести, за да можам да
планирам друг превоз.

Фала многу!

Поздрав,
Ана