[2s.mk-friends] Fwd: Маскирање домен?!

Ilija Matoski ilijamt at gmail.com
Sat Feb 23 02:03:03 UTC 2013

Preptopstavuvam deka site ti pokazuvaat na ista IP adressa t.e. serverot
kaj so ti e instaliran.
Ako ti pokazuvaat togas imas nekolku nacini da go resis.

   - Ako imas istiot kod za aplikacijata

SetEnv DATABASE_NAME db_for_hr
SetEnv PORTAL_SITE hr

Posle od PHP mojs da naprajs

$_SERVER['DATABASE_NAME']
$_SERVER['PORTAL_SITE']

<VirtualHost *>

    DocumentRoot /var/vhosts/site
    ServerName site-1.hr
    ServerAlias *.site-1.hr site-1.hr # Ova ti e ako sakas za subdomain da
gi handlas od KOD

    SetEnv DATABASE_NAME db_for_hr
    SetEnv PORTAL_SITE hr

</VirtualHost>

<VirtualHost *>

    DocumentRoot /var/vhosts/site
    ServerName site-1.sr
    ServerAlias *.site-1.sr site-1.sr # Ova ti e ako sakas za subdomain da
gi handlas od KOD

    SetEnv DATABASE_NAME db_for_sr
    SetEnv PORTAL_SITE sr

</VirtualHost>

Kodot ce ti e ist za site sajtoj osven parametrite so ti trebaat.
I ako ti trebaat multijazici togas lesno e da se meni mojs site jazici da
si gi imas vo folder
i da naprajs samo load na faljot so jazikot so ti treba vo zavisnost od
PORTAL_SITE ili pak mojs da si definiras nov parametar PORTAL_LANGUAGE

   - Povece kopii od sajtot

Povece kopii od sajtot i vo niv namesteni parametrite za konekcija do baza
ili querija.
No mislam deka gonoto resenie ti e kade kade podobro.

Apache extensii potrebni

*alias rewrite vhost_alias userdir headers*

Ove e eptem ednostavno da se podesi

Ilija Matoski