[2s.mk-friends] Senior PHP developer

filip dimcevski dimcevskifilip at gmail.com
Fri Jun 14 15:10:11 UTC 2013

Уфо здраво,

За работава PHP devlel добро ми звучи, мислиш ли дека може нешто да се
направи ?
Горе доле имам искуство со ствариве што ги пишува, едини проблем е што сум
Junior јас сеуште, имам 2-3 години искуство со PHP,
така да доколку има таму поискусни, би можел брзо да се снајдам и да се
upgrade-увам...
Iмам направено свој портал енџин што си го надоградувам, со целосно мој
cms...
Графички дизајн и responsive веб дизајн исто ми е јака страна.
Mysql, дизајнирање и оптимизирање бази имам добро искуство, со табели до
100 000 рекорди...

Extensive experience working with JSON and RESTful APIs...ова исто ми е
познато... Имам направено неколку мешапи...
Можам да ти пратам CV со сите проекти и ствари што сум ги работел...
Кажи ми што мислиш, ви треба ли и добар Junior php или сакате некој ептен
со искуство ?

Поздрав,
Фиљо :).