[2s.mk-friends] WordPress e-Commerce проект

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Fri Mar 22 19:00:58 UTC 2013

Некој Словенец ми пиша на oDesk за WordPress e-Commerce сајт, со Woo
Commerce Store. Најверојатно се работи за некое помало сајтче, буџет 200 -
300 евра. Еве ви целосна понуда, ако е заинтересиран некој да работи нека
каже да му пратам мејл да ве контактира.

*Message From The Client*
------------------------------
Pozdrav Boris,

Treba mi WP expert za modificiranje WP templata i pomoc da se ubaci
kontent,... i ubaciti woo commerce store za par proizvoda.
Budzet: 200 - 300 dolara (ovaj job post nema veze,.. samo mi je trebao, da
te uopste mogu kontaktirati)

Imas mozda vreme za takav job?

pozdrav,
Matjaž (iz Slovenije)

--
Boris Kuzmanov
Author at IT.com.mk && WordPress Developer