[Ossm-members] прашање

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 23 00:11:17 UTC 2006

На сре, 2006-03-22 во 19:26 +0000, Aleksandar Balalovski напиша:
> Здраво,
>
> јас сум Сузана од една Невладина организација од Гостивар па ме интересира до
> кај сте со серверот за потребите на FLOSS заедницата во Македонија?
> Моментално немате linux.net.mk и со тоа цела низа блогови и една планета...

Здраво Сузана/Александар (не знам од кој е поракава пошто од Александар
доаѓа, валјда е само препратена, во кој што случај би требало да стои и
оригиналната адреса).

Ако мислите дека можете да изнајдете решение или пак ако имате некој
конкретен предлог напишете го тука или на крај краева побарајте го
серверот од Дамјан и имплементирајте го тоа што треба па потоа вратете
го назад. Пошто сте многу загрижени за ситуацијата еве ви шанса да и
разрешите голем проблем на македонската FLOSS заедница.

Иако не би ги задоволил целосно потребите, (една основна работа - нема
ssh) може и да донирате еден акаунт на powweb -  пари за хостинг немаме.

> Ај вака може ќе добијам одговор...

А како сте пробале да стапите во контакт досега па не сте добиле одговор?

Која е таа невладина организација од Гостивар што одеднаш се загрижи
волку за состојбите во заедницата? Нормално е да се претставиш и да
кажеш што би презел околу постоечките проблеми, за јадење гомна никад не
фалеле луѓе.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија