[Ossm-members] прашање

Aleksandar Balalovski aleksandar.balalovski at gmail.com
Thu Mar 23 03:12:18 UTC 2006

On Thursday 23 March 2006 01:11, Арангел Ангов wrote:

> Здраво Сузана/Александар (не знам од кој е поракава пошто од Александар
> доаѓа, валјда е само препратена, во кој што случај би требало да стои и
> оригиналната адреса).

Замисли да беше вистина некоја Сузана...

> Ако мислите дека можете да изнајдете решение или пак ако имате некој
> конкретен предлог напишете го тука или на крај краева побарајте го
> серверот од Дамјан и имплементирајте го тоа што треба па потоа вратете
> го назад. Пошто сте многу загрижени за ситуацијата еве ви шанса да и
> разрешите голем проблем на македонската FLOSS заедница.

Ок, ти се јавив пред 2 дена ти кажав дека дечкото (кој работи во Ск а е од
Битола) е спремен да ви даде сервери, адреси и се шо треба за да тргнат
работите. Ти не ми дозволи да му дадам тел. број од тебе пошто рече „Шо ќе
збораме по телефон, нека пише на пошта“значи тоа што ти го предлагаш сега јас
го понудив пред 3 дена :)

> Иако не би ги задоволил целосно потребите, (една основна работа - нема
> ssh) може и да донирате еден акаунт на powweb -  пари за хостинг немаме.

Вистина ли немате пари? Јас кога ќе доаѓам ск ќе донирам нешто (сопствени
средства), ние хостингот го решивме за 5 дена со лични донации од членовите
на групата. Се работи за 20тина од вкупниот број членови шо дадоа по, во
просек 100 денари, па за една година (не дека добивме красен хостинг но сепак
го решивме проблемот), не чини 2500 денари, ~50$.

Е така...