[Mozilla] sostanok 10.4 vo 19h

Dimitar Jovanov dimitar.jovanov.92 at gmail.com
Thu Apr 10 22:47:43 UTC 2014

Да се надоврзам на тоа што Новица го кажа:

За:
4. Ation Items:
i) Ванчо ќе почне да ја средува програмата, зашто имам обврски, но во
недела јас и он ќе ја довршиме.
ii) Зборевме со Ванчо да дообмислиме дали е најдобра опција TO-DO list за
апликација.
iii) Иначе за обука (односно training of trainers) може да се нафатам. Кој
сака да помогне во организација на ова нека пише.

7. Буџет
Како што реков на состанокот мислам дека 5000$ е премногу и подобро да ја
пресметаме сумата која сметаме дека ќе е потребна и да земеме малку над тоа.