[Mozilla] sostanok 10.4 vo 19h

Gorjan Jovanovski jovanovski at gorjan.info
Thu Apr 10 22:52:33 UTC 2014

Во врска со буџетот, не ми е пријатно да бидам задолжен со чување големи
суми на пари, така да доколку јас сум тој што ги повлекува планирам да
направиме пресметка точно колку ни требаат и толку да повлечеме, а за
следен настан едноставно порано ќе почнеме со процедурата.

Portfolio: http://gorjan.info
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/gorjanjovanovski