[Mozilla] белешки од состанок 16.04.2014

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Apr 27 16:05:03 UTC 2014

> Па, тој што е Communications Lead, а тоа е колку што знам Стама.

ОК. Да појаснам на оние што очигледно не им е јасно. Гоце прочитај
https://en.wikipedia.org/wiki/Apprenticeship

За останатите, би сакал ако некој има искуство и желба да комуницира
со медиуми и да ги води односите со јавност понатаму, да соработува со
мене и да се пријави за Communications Apprentice. Така ќе може да го
следи блиску целиот процес и да ги оствари контактите со медиумите за
понатаму.

Да тоа сум јас. Дополнително она што мене не ми е познато е каде можам
да го контактирам Mozilla PR тимот? Имам веќе некои прашања од медиуми
за кои би сакал да можам да ги контактирам.

Вториор коментар исто така Media training, не ми е потребен целосен
тренинг но основни информации кои треба да се споделуваат за FirefoxOS
би било згодно да ги имаме сега, за да не одговарам со немам коментар.

Igor