[Mozilla] Буџет

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Wed Apr 30 06:16:51 UTC 2014

> Oбезбеди буџет за настанот кој следува.

Ако нема буџет логично е да нема настан. Се знае кој треба да го
обезбеди буџетот и не знам зошто би се натегале околу тоа.

> Не знам каде виде дека резервите што нема да се потрошат и домаќински ќе се заштедат, наредниот пат повторно нема наменски и одговорно да се искористат за некој иден сличен настан, а повторно би биле во цајтнот со процедурата на одобрување како што сме и сега.

Јас тоа ниту го видов, ниту го напишав.

> И последно, дадов предлог за привремено решение на проблемот, а ти од целиот мејл токму предлогот за решавање на проблемот воопшто не го коментираш, од каде што ќе заклучам дека всушност тролаш и си комплетно офф-топик на нишкава.

Не го коментирам затоа што се потребни 2000 долари и мислам дека
Слободен софтвер Македонија не е во можност да ги обезбеди. Или е?

Од кога искажување на различно мислење е тролање?

Поздрав,
Гоце

---

Goce Mitevski