[Mozilla] Буџет

Gorjan Jovanovski jovanovski at gorjan.info
Wed Apr 30 06:28:41 UTC 2014

Самиот побаран буџет мора да соодветствува за потребите на настанот и да
биде оправдан скоро во целост со сметки. Доколку случајно остане дел
неискористен, онда тој се чува за нареден настан.

За дел се мисли $200 од $2000 а не $3000 од $5000. Тој буџет нема по кој
основ да е одобрен. Плус и да го побаравме, немаше магично побрзо да оди
постапката.

Јас лично не се осеќам ок да барам +3000 за настан кој не бара толку
средства, ниту потоа да ги чувам истите кај мене додека не се искористат.
Сепак е одговорност над поголема сума пари.

Наравоучение: процесот ќе го започнеме доста порано нареден пат и тоа е тоа.