[Mozilla] lightning talks и ментори

Damjan Georgievski gdamjan at gmail.com
Fri May 9 15:55:55 UTC 2014

Ова го имам евидентирано *до сега* во врска со агендата, а што не е
workshop делот.

да не се допишуваме на мејлови, може да дополните и едитирате тука:
https://etherpad.mozilla.org/O6kUg6YQPR

имаме уште простор во lightning, ако имате некоја идеја, или знаете
некој кој може да попуни
контактирајте го, убедете го, објаснете му што треба да направи за 5
минути и внесет го на mozpad-от.

Идеме сеа до финки.

10:00 - 10:30
   05 min (Глиша)
   - логистика, кај има струја, веце, интернет
   - паузи коа ќе има и сл.
   - како ќе тече денот
  (switch)
  20 min (Новица)
   - Што и зошто е Mozilla, како настанала, заедница, кај идеме
понатаму (ова го покрива делот со Mozilla Manifest)

12.30 - 13.30 - lightning talks
   - Designing Mobile First (Ана)
   - Javascript Promises    (Ѓорги)
   - Australis              (Гоце)
   - OpenWeb                 ???
   - ...
   - Како функционираат заедниците на слободен софтвер, online и offline (Стама)
   - Offline first          (јас ама изгледа не)

15:00 - 15:30
   (ова би го спремил јас, али ваљда ќе отпадне offline first - ако
стигнам стигнам за тоа)
   - Што и зошто е Firefox OS, како настанал, која е иднината
   - Firefox OS API-ja HTML5 и што се може со нив, и која е иднината

--
damjan