[Mozilla] Локализација на продуктите на Мозила

Mario Velickovski mariovelickovski at gmail.com
Sat Aug 5 14:42:00 UTC 2017

Здраво на сите

Јас сум Марио Величковски, штотуку завршив средно и планирам да
продолжам да студирам компјутерски науки. Софтвер со отворен код
користам уште во деновите во основно. На #lugola сум познат како дечкото
без тастатура KeyboardNotFound :)

Мејлинг листава ја најдов на Вики страничката за локализција на Мозила
продуктите  на македонски јазик.

Имам малку слободно време и би сакал да го искористам за придонесување
кон некој опен сорс проект. За почеток, би сакал да започнам со
преведување на некој Мозила проект, а во иднина и малку програмерски
придонес :)

Официјални правила и "beginner tips" не видов никаде, па доколку имате
некој совет како за почетници, повелете :)

Поздрав и имајте пријатен ден