[Mozilla] Локализација на продуктите на Мозила

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Sun Aug 6 10:42:17 UTC 2017

Здраво Марио,

Овде [https://wiki.mozilla.org/L10n:Teams:mk/Style_Guide] имаме style
guide за преведување, но не е нешто преобемен. Сепак, би требало да е
доволен за да ти даде некои основни насоки.

Ако си заинтересиран до го преведуваш Firefox, можеш да почнеш уште
веднаш на https://pontoon.mozilla.org/, секако откако ќе го прочиташ
водичот за преведување погоре и откако ќе си регистрираш сметка.

Pontoon е многу едноставен за користење и моќен затоа што нуди
контекстуални предлози од веќе преведени поими, што е од огромна помош
доколку си нов во локализацијата и значително го олеснува и забрзува
преведувањето.

Овде можеш да ги видиш сите проекти што се достапни за локализација на
нашиот тим:
https://pontoon.mozilla.org/mk/

Воведот во Pontoon ни е исто така преведен на македонски, па слободно
разгледај го и не тој на:
https://pontoon.mozilla.org/mk/pontoon-intro/messages.properties/

Поздрав,
Гоце Митевски