[LUG] Sugar Mail

Ангов Арангел ufo at linux.net.mk
Wed Aug 28 00:14:20 UTC 2002

Mu objasniv nekolku raboti na Sugar i megjudrugoto mu kazhav deka postoi
grupa na GNU/Linux korisnici vo Makedonija. Isto taka mu kazhav deka dosta
od nas uchestvuvaale i uchestvuvaat vo lokalizacijata i custumizacijata na
Linux za Makedonija. Eve shto mi odgovori toj:

>I think that it is very good that there are so many GNU/Linux users
>interested in software freedom and are activily practicing it.  That
>group I especially do look forward to meeting with.  Are there specific
>goals that have been proposed for a Macedonian free software organization?
>
>David

Za vo Nedela vecher se e spremno, ostanuva da se vidime i da prodiskutirame
malku po opshirno za toa shto bi go pravele.

pozdrav!

ufo