[LUG] за членарина

Ангов Арангел ufo at linux.net.mk
Mon Nov 4 18:51:12 UTC 2002

Разговарав со Златко и Глиша за ова и двајцата се сложија дека би
требало да ја намалиме членарината од 10 евра. Јас имам еден предлог.
Нека се плаќа членарина двапати годишно по 300 денари бидејќи 600
одеднаш на повеќето од вас би им дошле многу... Мислам дека на овој
начин многу полесно ќе можат да се распределат парите, да речеме дека со
парите од првите 6 месеца би направиле на пример некаков пропаганден
матерјал а со парите од вторите 6 месеца би направиле маички или би ги
зачувале за трошоци на Инфоком или такво нешто... За ова секако треба да
донесе одлука управниот одбор но сепак добро би било да се земат во
предвид сите предлози и коментари...

ufo