[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Mon Nov 11 20:18:59 UTC 2002

Луѓе,

Среда 19:00 часот.
Пингвин паб или Лондон?

Да дојде целиот управен одбор, сите оснивачи и сите останати кои сакаат да
членуваат во ОССМ!

Треба да се донесе:
1. Одлука за компјутерот дека е во сопственост на ОССМ.
2. Одлука за благајник.
3. Одлука за жиро сметка. Знае ли некој како се отвара воопшто жиро сметка???
4. Треба да се собере првата рата од годинешната чланарина 300 денари за да се
регистрираме.

Утре ќе го земам ако го потпишал министерот за правда Барањето и до
петок да го дадеме во суд.

5. Да ви кажеме како си поминавме со Интергејт.

6. Да составиме понуда за инсталирање дуал-боот или само линукс машини и да
ја дадеме не само на Интергејт(они ја побараа) но и на сите други
компјутерски фирми.

7. Во врска со седиштето има нова ситуација и таа да ја договориме.

8. Да се известиме за Писмото од швајцарец еден што ќе донира во Крушево 30
РедХет линукс компјутери.

9. За идејата за преведување што ја направиле Словенците, сега и Србите па
зашто не и ние.

10. Да почнеме со изработка на сајтот, барем да го пуштиме on the air.

Тоа. Сепак и ако не ве интересира ништо од ова горе што можете повеќе
дојдете за пари да собереме да се регистрираме.

--
Glisha