[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Tue Nov 12 13:34:04 UTC 2002

На пон, 11 ное 2002, Novica Nakov напиша:

> Предлог чланарината да биде само 300. 600 е многу па и на две рати.

За оваа година може и 300. Ама ќе видиме за што и како ќе ни требаат пари.
Сепак ова треба уживо да се договара на управен или собрание, кај што сите
може да кажат мислење, со мејлови ќе се изгубиме.

> Предлог место: Чех, ми кажаа дека имало големи маси или кафана Лав/Љуц - ќе
> споиме маси.

Лав е празен цело време и не ми праи кејф, а Љуц мора да резервираш
пред да доеш, поготово ручек-вечера. :)

А за у Чех исти курац, ако е среда има фудбал. :)

Незнам, најдобро решение ми изгледа факултет некој, но осум саат е касно и
може да не набрка чуварот пошто со никој претходно не сме прашале дали
може.

--
Glisha