[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Igor Petreski direktor at pcinfo.com.mk
Tue Nov 12 14:23:49 UTC 2002

Дечки и старите и новите простории се на располаганње за среда. Не
верувам дека тука ќе дојдат повеќе од 20-30 луѓе, а ако се најават толку
може да се сртенеме и во новите простории (таму има парно), значи видете
колку ќе бидеме и предлог е во новите простории (до ЛДП) во карпош, ако
сакате таму, ќе ви објаснам каде се наоѓаат.
Друго што би ги замолил сите, да веднаш после регистрација и целосно
конституирање го прочешламе статутот и со него регулираме се за во
иднина. Ова ви го говорам од лично искуство, а се однесува на
моменталната "izborna kriza" во Менса Македонија која се должи на
големите апетите и нецелосно регулираните односи во статутот. Кога го
носевме статутот на ММ, сите некако на другарска основа гледавме да ја
протуркаме работата, сега кога членството се зголемува, се појавуваат
секакви фаци кои ги злоупотребуваат тогашните недоречени работи, па се
прават разни глупости.

Главен и Одговорен Уредник
Игор Петрески

Редакција ПЦИнфо+,