[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Tue Nov 12 14:13:57 UTC 2002

Jas imam drug predlog. Bidejki ionaka celava rabota so sostanoci ne odi
bas najdobro (to est odi dobro, ama za vas sto ziveete u Skopje, ili vo
najmala raka imate stan ovde), a za nas od "nadvor" uopste ne odgovara,
ili totalno ni go komplicira zivotot -- predlagam da sostanocite gi
drzime na ... INTERNET!

Pred da padnete u nesvest od smeenje, razmislete malce...IRC server ne e
problem da se podigne, bilo tuka vo Unet, ili vo OnNet, otvoranje na
kanal se sveduva na najobicen /join #ssm, a i mnogu, mnogu e polesno da
se zakacish na internet od doma vo dogovorenoto vreme, otkolku da se
vleckas vo nekoi pabovi itn.

Znam deka za nekoi raboti ednostavno _mora_ da si fizicki prisuten, ama
dajte da gi svedeme fizickite sostanoci na minimum.

Ova go velam zatoa sto fizickoto prisustvo na sotanoci za mene e
prilicen problem, a veruvam deka ke bide problem i za idnite clenovi koi
ne se od Skopje. Osven ako ne sakate Organizcijata da prerasne vo
"lokalno drustvo", ve molam razgledajte go mojot predlog, ili pak dajte
drugi idei.

Darko