[LUG] sreda - upraven - gosti - pari

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Tue Nov 12 15:42:54 UTC 2002

Darko Spasovski wrote:
> Jas imam drug predlog. Bidejki ionaka celava rabota so sostanoci ne odi
> bas najdobro (to est odi dobro, ama za vas sto ziveete u Skopje, ili vo
> najmala raka imate stan ovde), a za nas od "nadvor" uopste ne odgovara,
> ili totalno ni go komplicira zivotot -- predlagam da sostanocite gi
> drzime na ... INTERNET!
>
> Pred da padnete u nesvest od smeenje, razmislete malce...IRC server ne e
> problem da se podigne, bilo tuka vo Unet, ili vo OnNet, otvoranje na
> kanal se sveduva na najobicen /join #ssm, a i mnogu, mnogu e polesno da
> [...]

Ќе разговараме за ова во среда :_))

Ќе мора да има средби во живо, но може да се договориме и за онлајн
средби - добра е идејава. Разгледајте го и psi.sourceforge.net jabber
клиентот - супер е за вакви работи - целосно слободен протокол и
имплементација, а веќе имаме и локален сервер кој работи - само незнам
дали во овој момент смеам да го обелоденам.

Инаку предлагам да одиме во Лондон прво да се чекаме, а потоа да отидеме
до кај компјутерот - во старите простории на PCinfo.

--
..-. I fought the law and the law won .-..