[LUG] ssm-registracija-dokumenti

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Wed Nov 13 21:15:57 UTC 2002

Damjan Georgievski wrote:

> Абе не се заебавај со word документи - важи

Во право е Дамјан - види конвертирај го во друг формат - html, open
office.... и поправи ја првата страница каде по 2 пати се појавува
зборот Македонија.

Сега доаѓам од кај Ивс кој пред мене ја обелодени својата супер идеја за
лого - е сега наместо гулаб има неколку пингвини - мене лично ми се
допаѓа, а и направивме ептен кул пристапници со него ;_) меѓутоа гледам
има различни мислења, па изгледа ќе треба да се дискутира на собир за
логото.
Ќе може ли некој да ги испечати сите предлози за лого за да може утре во
живо да ги видиме, да продискутираме и да се одлучиме?

Да повторам - утре, ЧЕТВРТОК во 19:00 во Пингвин Паб сите со добра воља
и 300ден. во џеб потребни за регистрација.

--
..-. I fought the law and the law won .-..