[LUG] ssm-registracija-dokumenti

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Thu Nov 14 12:12:52 UTC 2002

На сре, 13 ное 2002, Zlatko Trajceski напиша:

> Во право е Дамјан - види конвертирај го во друг формат - html, open
> office.... и поправи ја првата страница каде по 2 пати се појавува
> зборот Македонија.

Абе све тоа е средено. И не ме гњавите за други формати пошто од кај знам
кој ќе го печати и дали има опеофис. А хтмл за печатење баш и не го бива.

Реков ќе ги конвертирам во ПДФ и хтмл сите битни за јавност документи. А
немам време сега да се ебавам да го префрлам во пдф пошто треба до вечер да
биде готово.

--
Glisha