[LUG] novo logo

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Nov 14 08:20:51 UTC 2002

> Може добро да доаѓа на документи како хедер. Ми се допаѓа мене, оригинално
> е? Поготово ова како М-то е одвоено и гледа накај другите. :)
>
> Но, нели рековме не со пингвини пошто тоа е стриктно Линукс, а ние сме
> Слободен софтвер. Ова и секоја друга идеја нека биде како дополнително
лого
> за пристапници и останати документи горе, флаери а гулабот да си остане
> како официјално за печат, по чисто е.
>
> Јас не се разбирам многу, може и ова да биде. Но, тогаш барајте го членот
> во статутот и сменете го, пред да го печатите.

Mislam deka e dobro da go smenime chlenot vo statutot.
Da stavime pechatot da bide bez logo. Samo tekst.
Taka kje mozheme da si go menjame logoto koga kje sakame.  :-)

Inache i mene mi se svigja ona so pingvinchinjata. epten e shizichko.

Jas kje gi ispechatam dokumentite.

Samo kazhete kako e sega dogovorot? Chetvrtok, 19:00, pingvin pab ?

--
Stojmir