[LUG] Ideja za realizacija vo dekemvri?

Igor Petreski direktor at pcinfo.com.mk
Thu Nov 14 10:08:55 UTC 2002

Идејата подобра не може да биде. Мој предлог е да тоа го направиме во
средината на Декември, за да може организациски да се средиме околу
преводите, а комплетната локализација да ја ПОДАРИМЕ како НОВОГОДИШЕН
ПОДАРОК НА Р.МАКЕДОНИЈА, ВЛАДАТА, СОБРАНИЕТО, ПРЕТСЕДАТЕЛОТ (и на ДУИ).
Со таков гест мислам дека ќе придонесеме за голема популарност на ССМ во
државава, а секако и надвор. За да добиеме спонзори, мора да бидеме и
медиумски активни... но за тоа на сосотанок.
Простор од приближно 35-квадрати (+1-2 канцеларии) може да го сметате
како веќе обезбеден.

Главен и Одговорен Уредник
Игор Петрески

Редакција ПЦИнфо+,