[LUG] Gluposti

Toxic Alien bole at graffiti.net
Thu Nov 14 17:36:25 UTC 2002

Slusajte sea site zakaceni na listava.

Kako sto znaete listava ja napraivme za da ne pisueme gluposti na sajtot...

Znaci od sega se so sakate da mu ponudite na nekoj drug (kako paricna ili
bilo kakva druga nagrada za vrtenje na nekoja igra) pravete go na listava a
ne na drugo mesto..

Ako barate kniga,  softver, hardver pisete go u oglasi, btw oglasite ne se
za gluposti (kao baram gola zgodna plavusa da mi zgotvi sarma za rucek ili
sl...). Ako sakas da napises vic pratigo u vicovi a ne na glavna strana.

Probajte da koristite kirilica, Jas napraviv konvertor od latinica za u
kirilica koj kje raboti so kirilicnata tastatura (\ = ж, [ = ш, и слично),
за сите кои не гледаат кириилца view->encoding->windows-1251. Сите што
немаатт кирилична тастатура подесено нека си инсталираат и подесат.

Имам уште многу работи да кажам, али ме чекаат на ручек. Па затоа се читаме
вечер на нет или сл...

ПС вечер има две House журки, една у МКЦ а друга на саем .
Па ко? е за нека повели...

:)