[LUG] ЗА Преведувачки Маратон

Ангов Арангел ufo at linux.net.mk
Fri Nov 15 12:25:22 UTC 2002

Супер што си се помачил да ја средиш php скриптава за upload и download
ама ја викам дека уопште нема да ни треба пошто нели ќе праиме
Преведувачки Маратон... Вака сега, најдобро како што рече и Златко е да
ја направиме таа работа пред нова година значи пред да излезе новата
верзија на Gnome. Досега имаме обезбедено простор со 3 или 4 компјутери
и останува да најдеме уште некој компјутер или фирма, инститиуција што
би донирала некој компјутер или некој денар за храна и превоз на луѓето
што би дошле од другите градови во земјава. Предлагам да се собереме
викендов во просторот кај што ќе ни стои компјутерот(во бараките до
Зефљуш, кај штабот на ЛДП) и да напишеме едно писмо за тоа што планираме
да го направиме. А откако ќе го завршиме проектот може да направиме и
еден прес кај што ќе кажеме кои сме и за што се залагаме.

Toxic, што си напраил ни со еден encoding неможам да го прочитам тоа што
си го напишал?! И нели сме ние LUG и организација за Слободен Софтвер?
Што е тоа Windows користење?! :)

ufo

PS дајте IDE кабел само да не е 40 пински, или кажете кај да купиме...