[LUG] IRC SOSTANOK, SOSTANOK VO ZHIVO

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Sat Nov 16 13:36:44 UTC 2002

На пет, 15 ное 2002, Damjan Georgievski напиша:

> Немојте redhat да сте инсталирале ќе ве убијам :)

:))))))))))

"да инсталираме како што треба, редхет" беше оргиналната реченица, ама ја
скратив пошто очекував ваква реакција. :)

> а да стават jabber сите па да направиме groupchat еден а а?

Абе имаат луѓето други работи, не само да подесуваат чет клиенти, вакви
или онакви.

> BTW глиша зашто не го користиш jabbеr-от бе -  и за тоа ќе те убијам

Од дома ни icq не палам, а тоа пси-то ме нервира што треба сите рачно да ги
ставам и после треба сите рачно да ги автентизирам.

Коа ќе имам време и воља ќе го подесам.
--
Glisha