[LUG] lokalizaciskiot tim od Bitola

Ангов Арангел ufo at linux.net.mk
Sun Nov 17 21:10:25 UTC 2002

Па дај да го направиме паралелно со нив проектов па ако ни остане екстра
време секогаш има плус апликации што доаѓаат со дистрибуцииве (Редхат,
Мендрејк)... Имаме пристап и до CVS-от на Редхат за анакондата да ја
преведеме, има доста апликации во секој случај..

Пошто ти го знаеш човекто кажи му што планираме по маил па ако сакаат
може да соработуваме... Кај се овие луѓе кај нас у организација одма да
им пратиме пристапници. :-)

ufo