[LUG] Spam, Anti-spam, i tako dalje :)

Darko Atkovski atko at freemail.com.mk
Tue Nov 26 06:49:42 UTC 2002

> A sto e tolku smesno? Mislish deka ke imas mnogu priliki da naucis nesto
> novo od ovoj tip? Tocno, deka e overkill - e, ama nikad ne propustaj
> prilika da naucis nesto novo.

    Da, sum imal, i kje imam, i nema da propushtam niedna shansa za takvo
neshto...

> Epa ja i ne se zaebavam, vo posledno vreme na ovaa lista primam povekje
> spam i od mtnet, i od unet zaedno. (hotmail e bez konkurencija). A posto
> e listava slobodna za site, i nemoderirana, ocekuvam ubrzo da se
> zacestat "enlarge your penis" mailovi...

    Ja na listava spam od MtNet i Unet ne sum videl seushte...
    Od pochetok na listata sum na nea subscriber, taka da nemozhe
    da se kazhe deka ne gi pratam...toa shto ne sum postiral, toa e druga
prikazna.
    E, zaradi tie spamovi, sredeno e sve, taka da sea za sea nema shto da se
plashite :)
    BTW, stalno se pratat i logovite od kaj i shto ide traffic, za
podobruvanje na sve,
    ne samo na listava ;)

> A kaj e lociran, ako ne e tajna?

    Epa aj i za toa da ti pomognam....ima edno traceroute, i nslookup, i
host...taka da u sekoj
    moment mozhe da vidish IP adresa na serverot (ne me svakjaj pogreshno,
ne ti solam pamet,
    najdobronamerno ti go kazhuvam ova). Od toa mozhe da se zakluchi deka
spored IP adresata,
    spagja u adresniot blok na MOL, a ne na On.Net :)
    Inache serverot e lociran u edna banka (za perenje pari) :)))))

    Pozdrav,
    Atko