[LUG] Spam, Anti-spam, i tako dalje :)

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Tue Nov 26 10:40:58 UTC 2002

On вто, 2002-11-26 at 07:49, Darko Atkovski wrote:

>     Da, sum imal, i kje imam, i nema da propushtam niedna shansa za takvo
> neshto...

Milo mi e.

>     Ja na listava spam od MtNet i Unet ne sum videl seushte...

Zborev za moite licni adresi, deka na adresi sto gi imam povekje godini,
a gi koristam aktivno za se i sesto, ne mi stiga tolku spam.

>     Od pochetok na listata sum na nea subscriber, taka da nemozhe
>     da se kazhe deka ne gi pratam...toa shto ne sum postiral, toa e druga
> prikazna.
>     E, zaradi tie spamovi, sredeno e sve, taka da sea za sea nema shto da se
> plashite :)

Da, stavivte "subscriber only"...znaes kolku e lesno da go laziras From
poleto na bilo koja mail poraka? Veruj ova ne e nikakva zastita, ama u
sekoj slucaj - zivi bili pa videli.

>     BTW, stalno se pratat i logovite od kaj i shto ide traffic, za
> podobruvanje na sve,
>     ne samo na listava ;)

>     Epa aj i za toa da ti pomognam....ima edno traceroute, i nslookup, i
> host...taka da u sekoj
>     moment mozhe da vidish IP adresa na serverot (ne me svakjaj pogreshno,
> ne ti solam pamet,
>     najdobronamerno ti go kazhuvam ova). Od toa mozhe da se zakluchi deka
> spored IP adresata,
>     spagja u adresniot blok na MOL, a ne na On.Net :)
>     Inache serverot e lociran u edna banka (za perenje pari) :)))))

E da, ova me interesirase. Teteks banka, kako sto kaza Glisha. Oni imaat
iznajmena so MOL???