[LUG] zhiro smetka - pechat

Darko Atkovski atko at freemail.com.mk
Wed Nov 27 14:03:05 UTC 2002

> A prasha li shto treba da se ovori zhiro smetka kaj vas?
>
> Radobank-po Igor shto ja preporacha ni treba
>
> - reshenie,
> - neshto od drzhaven zavod za statistika
> - danochna karta od UJP
> - pechat
> - lichna karta na Stojko
>
> I aj nekoj shto ima firma neka kazhe od kade voopshto i kolku pari treba
za
> pechat da se napravi?

Isto e kaj site, so noviov sistem na rabota, sekade treba istite dokumenti
Sem ova sho si navel, treba da ima i potpisno kartonche, koi se ovlasteni
potpisnici

Za pechat...Trodat praat se i seshto, a mozhe da vidish, t.e da prashash,
kaj AMC Megastore sho e,
ima edno malo dukjanche, ne mi teknue kako se vika...

A ustvari da mi se javite vie mene da vi kazham na lice mesto sho i kako,
ili pa ushte podobro, da pomine nekoj ako saka dokumenti odma da mu dadam?
:)
(Pratete go Ufo, ionaka treba da donese toa hardot) :)))))))))))))))

Pozdrav,
Atko