[LUG] zhiro smetka - pechat

Georgi Stanojevski glisha at bagra.net.mk
Thu Nov 28 19:53:48 UTC 2002

На сре, 27 ное 2002, Darko Atkovski напиша:

> Isto e kaj site, so noviov sistem na rabota, sekade treba istite dokumenti

Јасно ми е тоа. Во комерцијална ми бараа Решението да биде заверено на
нотар, треба нешто такво кај вас?

Ако е исто кај сите јас сум за Комерцијална, Стопанска или Тутунска
евентуално? Сепак кога ќе го земеме решението ќе го пратам Стојмир да ги
земе потребниве работи од Завод за стат и УЈП пошто му е под гз, па после
ќе одлучуваме каде ќе биде сметката.

Колкава камата имате вие?

> Za pechat...Trodat praat se i seshto, a mozhe da vidish, t.e da prashash,
> kaj AMC Megastore sho e,
> ima edno malo dukjanche, ne mi teknue kako se vika...

Ќе поминам некој ден, ако некој од вас не ме предохитри и не пиште тука.

> (Pratete go Ufo, ionaka treba da donese toa hardot) :)))))))))))))))

Уфо го чекаме да се врати со Дарко од Крушево со куп пари и куп компјутери.
:)

--
Glisha