[LUG] Re: [LUG] До кај сме?

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Wed Oct 9 22:39:05 UTC 2002

На сре, 09 окт 2002, Darko Spasovski напиша:

> Ja razgledav html verzijata i manje-vishe e ok. Samo me buni ona izjavata za

Само Дарко го сторил тоа...другите? Правев измени во Статутот и има други
нови работи видете ги и кажете нешто ако не ви пасува.

Тоа хтмл-то е заебано само save as .html праев во openoffice...статутот,
програмата и сл. ќе ги направам убаво да изгледаат хтмл и пдф ама после
тоа.

Програмата ради Новица споро иде, ме деморализира...ќе биде утре. ;)
A гулабот Новица ми донесе скенирав, ама незнам што друго да правам со
него... Ќажите што резолуција(600dpi e сега и не е за уплоад) да биде
за да го ставам на њеб да го видат заинтересираните и да го адаптираат.

> delovna sposobnost - kako moze sluzben organ da ti ja odzeme delovnata
> sposobnost?!

Така пишува во законот. Треба сите што ќе се пишеме оснивачи да потпишеме
такво нешто.

--
Glisha