[LUG] Re: фЯ ЫС? гЭХ?

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Thu Oct 10 15:44:52 UTC 2002

Darko Spasovski wrote:

>Ma jas go gledam super negovoto ime vo preview prozorot, ama vo listata
>na poraki pogore (ona ime, subject, datum) se gledaat samo kvadratcinja.
>Ne gledam kaj moze ova da se promeni (za HTML preview vekje mu go smeniv
>fontot da koristi iso 8859-5).

Моменталниот Evolution за жал е базиран на gtk 1.2 кој не е многу по i18n.

Во RH 7.X имаше чаре - меѓутоа таму локализацијата беше исо5, па така да
не знам дали и под RH8 ште го б'де - gtk 1.2 не се снаоѓаше баш најдобро
со utf8 локализација во минатото - сега сигурно добил некои RH печеви
ама никогаш не се знае....лотарија на Македонија.

Old RH чаре: Ако ги користиш фонтовите од Windows тогаш ископирај го во
директориумот со нив fonts.dir кој го праќам. Погледни ги долните линии
и се ќе ти биде јасно. Потоа од фонт патот тргни го директориумот со
хелветика и сл. фонтови или едноставно гледај линијата со Win фонтови во
xfs конфигурациониот фајл да ти биде погоре во листата.

Мислам дека истото може да се посигне и со рачно подесување на некој
исо-05 за стандарден фонт (менија и сл.) во .gtkrc

>Nevermind, ionaka vekje znam od kogo e porakata koga ke vidam
>kvadratcinja. :-)

Да не се прошири вирусот - па да имаме експанзија на квадратчиња во
иднина :_))