[LUG] За името на организацијата и нешто за саемот

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Sun Oct 13 11:41:48 UTC 2002

Заборавив нешто многу важно да споменам синоќа. Ми се спиеше :-) Што е
ова сега со името? Да не има некој прогрчки ориентиран во раководството
што алудира на тоа да се смени (пардон ИЗБРИШЕ!!!) името МАКЕДОНИЈА?!
Јас колку што знам и паметам, на основачкото собрание, едногласно го
избравме името Слободен Софтвер Македонија. Не ми е јасно зошто сегде во
статутот е сменето името? Глиша, да не те потплатил некој :-) И на што
ќе личи англиската верзија - Free Software? Смешки. Како ќе ја
претставуваме МАКЕДОНСКАТА организација за слободен софтвер (само како
Слободен Софтвер?!?) Имало процедура за регистрација на името, требало
да се оди во Министерство за правда и тн. Е па ако. Имаме претседател,
нека си ја брка работата. Сега знае каде е Министерството за правда,
мислам дека Игор му кажа. Ако не знае сеуште, еве ќе му повторам. Значи
Стојмир, Министерството се наоѓа во строгиот центар на градот, веднаш до
MCDonald's, во истата зграда е сместено и Министерството за образование.
Дај не зафркавајте, вака не иде. Едно се договараме, друго правиме.
За саемот. Значи, ако се договориме дека ќе учествуваме на него, треба
да осмислиме и подготвиме штанд. Тука спаѓаат триста тракатанци
(материјали, постер, компјутер, нешто за покажување во стилот на
локализирана програма, некој кој цело време ќе биде таму...) Не е така
едноставно. А сето тоа бара и одредено финансиско напојување. Од каде?
:-) А башка е тоа што сеуште не сме регистрирани. А сите знаеме дека има
процедура за тоа и дека таа процедура трае и може дополнително да биде
пролонгирана (може судот да ни го врати статутот на обработка, може да
ни речат треба недела дена за печатот и сл. Може од МЦМС да ни речат,
дечки sorry не може. Не сум сигурен, мислам дека и се плаќа за штанд
таму. Многу ја разводнивме работата. Ова требаше веднаш после собранието
да се заврши, за да имаме време. Сега... Не знам.

Поздрав,

Ацо