[LUG] За името на организацијата и нешто за саемот

Georgi Stanojevski georgi1 at unet.com.mk
Sun Oct 13 14:36:46 UTC 2002

На нед, 13 окт 2002, Александар Савиќ напиша:

> Заборавив нешто многу важно да споменам синоќа. Ми се спиеше :-) Што е
> ова сега со името? Да не има некој прогрчки ориентиран во раководството
> што алудира на тоа да се смени (пардон ИЗБРИШЕ!!!) името МАКЕДОНИЈА?!

Името на државата, нејзините скратеници, историски и културни објекти или
друго што ти ја знам има врска со државата НЕ може да стои во името на
здружение на граѓани освен ако не се добие согласност од Мин. за правда.

> Јас колку што знам и паметам, на основачкото собрание, едногласно го
> избравме името Слободен Софтвер Македонија. Не ми е јасно зошто сегде во

Епа не паметиш! Се надгласувавме за името!!!

> статутот е сменето името? Глиша, да не те потплатил некој :-) И на што
> ќе личи англиската верзија - Free Software? Смешки. Како ќе ја
> претставуваме МАКЕДОНСКАТА организација за слободен софтвер (само како
> Слободен Софтвер?!?) Имало процедура за регистрација на името, требало
> да се оди во Министерство за правда и тн. Е па ако. Имаме претседател,

Па ајде де, јас реков не се нафаќам тоа да бркам и да прашаувам што ни
треба...може било кој друг не мора претседателот.

--
Glisha