[LUG] Recnik za lokalizacija

Александар Савиќ savica at mt.net.mk
Thu Oct 17 17:27:43 UTC 2002

Darko Nikolovski напиша:

> моежеме да земе и да закачиме таму преводите што се досега направени, и
> што се во изработка, да отвориме нов проек кој ќе биде глобален речник
> на поими и таму ќе си ажурираме листа.

Чоек, идејава не ти лоша, ама пред да се закачат на нет мислам дека
треба некој да седне да ги класифицира, така? Поправете ме ако грешам.

> За Оо направен е добар дел од преводот, и тоа во табела, така да и добар
> дел од тие зборови . .  кга преводот ќе дојде во ифнална верзија (како и
> од другиоте доега преведени апликации) ќе може да се стави во еден
> глобален dictionary фајл и со тоа доста да се олесни понатамошниот
> превод на апликации.

Што ти е Оо и кга? Ин иглиш плиз! Не се сите линуксаши тука! :-)
Озбилно, изразувајте се читко и разбирливо. Ова со глобалниот речник не
ти е лоша работа. Да дополнам нешто во овој контекст. Ајде некој кој се
занимава со програмирање нека направи некое програмче со чија помош ќе
го "водиме" речникот. Во смисла, при вметнување на даден збор да има
проверка дали веќе е во базата итн.

За Дамјан.
Не се љути. :-) Не сум ја крив, не сум бил информисан.