[LUG] Recnik za lokalizacija

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Thu Oct 17 13:26:57 UTC 2002

ај вака да почнеме.

Бидејки повеќето кажавте дека http://macedonia.homelinux.org/ е океј

моежеме да земе и да закачиме таму преводите што се досега направени, и
што се во изработка, да отвориме нов проек кој ќе биде глобален речник
на поими и таму ќе си ажурираме листа.

За Оо направен е добар дел од преводот, и тоа во табела, така да и добар
дел од тие зборови . .  кга преводот ќе дојде во ифнална верзија (како и
од другиоте доега преведени апликации) ќе може да се стави во еден
глобален dictionary фајл и со тоа доста да се олесни понатамошниот
превод на апликации.