[LUG] Sakate rabota? REAGIRAJTE BRZO

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Wed Oct 23 06:58:33 UTC 2002

и јас сум за!!!

единствена поединост што би сакал да прашам екое време од денот треба да
се одрзуваат овие предавања, јас сум за после 16ч. пошто до 16 сум
углаен на работа.

БТВ: 5 евра од слушател по час или како?

А за парите. .  може да земеме компјуте/и да се има еден во канцеларија
на ССМ, а ако остане нешто вишок нека покрие трошоци на предаваши,
(водо)инсталатори и слишни, а и малку подетално кој дел на линуџ треба
да се опфати . .  мислам 150 часа не се баш малу за најонсовни делови .
. дсајте нешто поише информации