[LUG] Sakate rabota? REAGIRAJTE BRZO

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Tue Oct 22 22:20:23 UTC 2002

Georgi Stanojevski wrote:

>Тепила?
>Јас сум за, знам да инсталирам линукс а под основи за Линукс незнам
>што подразбираш но мислам дека знам. :)
>
>А тоа за плаќање е одлично да ни платат со компјутер(и) за ССМ...немора
>предавачите ништо да земат или сите пари да отидат во ССМ - трошоци за
>превоз...сепак уште не сме оформени(ЗЛАТКО,СТОЈМИР!!!) а ни треба
>средства. :)

Стојмир!!! - прати ми документацијата за да можам да се појавам во
министерството со полни раце!!

Јас сум за оваа работа - има ли и други? :_))

Може ли малку подетално за што ќе бидат предавањата - што во линукс?

Иако мислам дека предавањето не е баш толку едноставна работа - има свои
компликации ама за паметни дечки како нас тоа не е проблем нали ;_)