[LUG] ExpoCom

Ангов Арангел ufo at linux.net.mk
Fri Sep 6 19:53:07 UTC 2002

Jas sum tamu od 10.30 taka da mozhete da pochnete da doagjate ushte togash
bidejki prezentaciite zapochnuvaat od 11.00 i mislam deka utreshnata
programa kje bide najinteresna. Ja nemam programata tuka pred mene no mislam
deka kje prezentiraat Pexim (24x7), nekoj general od Jugoslovenskata vojska
(za crypt-iranje), David Sugar, ( FSF speech i GNU Bayonne)... i ushte
nekoja prezentacija za security.

Negde posle zavrshuvanjeto na saemot znachi nakaj 16.00 ili 17.00 chasot
mozhe da sedneme negde na pivo so Sugar bidejki stvarno mu se svigja
Skopskoto. :)
Pozdrav.

ufo