[LUG] Statut

Damjan Georgievski gdamjan at on.net.mk
Tue Sep 17 21:01:03 UTC 2002

> Eve alpha verzija od toa shto bi mozhelo da bide statut na organizacijata
> shto jas ja krstiv "Sloboden Softver Makedonija".
> Davajte predlozi, idei, komentirajte da go zavrshime shto pobrzo...
> Pozdrav.

Предлог:
Цели на здружението:

	- Отворени/слободни стандарди
	- отворени/слободни формати на фајлови (и друг вид складирање на
	  податоци)

PS
ова сега за сега, текстов ми личи премногу бирократски  и тешко ми е да
го читам, но можеби мора да биде таков, Idonnow.

--
Дамјан

Ok guys, I'll implement focus-follows-mind next time and ship a magic patch.
 -- Matthias Ettrich (KDE developer)