Cestit praznik

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Apr 29 22:05:27 UTC 2003

На 29 апр 2003 (вторник), Aleksandar Balalovski, @ Gemidjy Software напиша:

> веднаш се откажувам од ССМ,

Прочитај ми ја последната реченица.

> ако е за првото, нема логика, мора да има трето. Ве молам кажете..

Иако софтверот е бесплатен, времето не е бесплатно нели?
Најверојатно си платил за дискот, опаковката, режачот на Уфо, времето на
Уфо, струјата....

Ако почнеш да правиш математика за тоа дека 250 денари се многу пари врати
се на "изгубеното време на Уфо" и ќе немаш повеќе аргументи пошто Уфо толку
си го цени времето.

Мое лично мислење е дека 250 денари да му ги дадеш на Уфо се многу... но тоа
е мое лично мислење.
Да си се обрател кај мене јас ќе ти го изрежев за 3 празни дискови. :)

> _/*GNU*/_ oперативен систем. И колкав дел од тие пари одат во буџетот на
> ССМ ?

Тоа што си земал РедХет дистрибуција од Уфо нема НИКАКВА ВРСКА со Слободен
софтвер Македонија и НИКОГАШ НЕМА ДА ИМА.

--
Glisha