Cestit praznik

Aleksandar Balalovski, @ Gemidjy Software gemidjy at freemail.org.mk
Tue Apr 29 20:46:58 UTC 2003

    Ме интересира една работа. Не сакам да навредам некого, едноставно
ме интересира. GNU/Linux се оперативни системи под капата на GPL, тоа е
лиценца што го дава кодот достапен за корисникот. Корисникот користи
Linux кернел, што го прави и целиот GNU бесплатен оперативен систем. Со
оглед на тоа што RedHat 9.0 е 250 денари, ме интересира, дали тоа е за
CD-aта, или за софтверот. Ако е за второто, веднаш се откажувам од ССМ,
ако е за првото, нема логика, мора да има трето. Ве молам кажете..

И не сакам навистина да зборувам со инает дека јас сум зел Linux за 250
денари, ами вистина сакам да ја знам филозофијата на плаќањето за
_/*GNU*/_ oперативен систем. И колкав дел од тие пари одат во буџетот на
ССМ ?

НЕ ГО СФАЌАЈТЕ СЕТО ОВА ЛИЧНО.

P.S.
Не окривувам никој, бидејки кога јас земав Redhat 9.0, ufo ми рече, 250
денари ако имаш ако не здравје, што значи дека ми даде шанса да бирам,
ама...пак не ми е јасно. И ако љуфнав место за прашување, извинете...

PEACE INN -  :-\