Cestit praznik

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Apr 30 10:12:31 UTC 2003

>     Ме интересира една работа. Не сакам да навредам некого,
> едноставно ме интересира. GNU/Linux се оперативни системи под капата
> на GPL, тоа е лиценца што го дава кодот достапен за корисникот.
> Корисникот користи Linux кернел, што го прави и целиот GNU бесплатен
> оперативен систем.

GNU Linux E СЛОБОДЕН оперативен систем!!!
бесплатноста е само последица... Всушност GNU Linux е толку слободен што
секој има слобода и да го продава за колку пари сака. ок?

> Со оглед на тоа што RedHat 9.0 е 250 денари, ме
> интересира, дали тоа е за CD-aта, или за софтверот. Ако е за второто,
> веднаш се откажувам од ССМ, ако е за првото, нема логика, мора да има
> трето. Ве молам кажете..

250-те денари се за: CD-ата, трудот и времето на тој што ги режел,
трудот и времето на тој што го симињал... разни луѓе истиот производ
може да ти го продадат за различна цена. пр. RedHat-фирмата истиот тој
RedHat-9 ќе ти го продадат за 80 долари, а во cheapbytes.com кошта 12
долари.

Поентата е: GNU/Linux E СЛОБОДЕН оперативен систем!!!
(и тоа нема никаква врска со RedHat, Mandrake, SuSE и сл.)

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

            The dark ages were caused by the Y1K problem.