Alpha1 na Makedonskata Linux Distribucija (version codename "5ko")

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Aug 21 11:07:04 UTC 2003

Еве ви ChangeLog:

* Средено македонското локале

* Default тема за курсорот во X е BlueCurve

* Додадени ТТФ фонтовите од windows

* Додадени неколку нови сетови на икони (Gorilla, Lush...)

* Темата "ThinKeramik" сега е default за дистрибуцијата.

* Средени подесувањата во /etc/skel/.kde, променети темата и иконите,
додаден аплетот за xkb (подесена кириличната тастатура) + некои ситни
поправки

* Апдејтувано КДЕ-то (сега е 3.1.3) + инсталиран новиот македонски превод

Еве ви ToDo:

~ Ми треба искомпајлиран OpenOffice.org 1.1

~ Ми треба доброволец да ги преведе овие .po фајлови (конфигурирање на
мрежа и инсталација на HDD).
http://penguin.linux.net.mk/stojmir/morphixinstaller.pot
http://penguin.linux.net.mk/stojmir/networkconf.pot

~ Дамјан ќе се обиде да собере зборови и да направи SpellChecker за
дистрибуцијава.

~ Ајде да гласаме за име

~ Ако некој има желба за вклучување на некој софтвер во дистрибуцијата,
нека каже (пожелно е софтверот предходно да го преведе).

Еве ви и троа screenshots:

http://penguin.linux.net.mk/stojmir/Alpha1_01.png
http://penguin.linux.net.mk/stojmir/Alpha1_03.png
http://penguin.linux.net.mk/stojmir/Alpha1_03.png

И после кажете дека не ме бива за мејнтејнер.

--
!edis gnorw eht morf siht ta gnikool era uoY