Glasanje: ime za makedonskata linux distribucija

miopa miopa at bagra.org
Sat Aug 30 16:59:26 UTC 2003

Од мене еден глас за
>в) Маклабас

>- Гласањето се врши со реплицирање на оваа порака со името за кое гласате.

и предлог опциите да ги ставиме во наредната анкета на Багра како би се
добиле поголем број на гласови.

Мада мене ми изгледа дека сте се одлучиле за малина уште пред да го ставите
на гласање, не знам зашто кога кратенката сама по себе нема врска со
Македонија, целиот назив исто не е особено интересен, а и финтата од долго
име да се направи кратенка што има смисла е ептен досадна (барем рекурзивна
да беше :).

--
(c) 2003 miopa