[Ossm-members] нови xpi-ја за вас прекрасни луѓе :)

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Dec 5 15:40:20 UTC 2003

> Добро би било да проверите дали работат со некои понови nightly
> builds (ако некој користи такви), дали прават проблеми на програми
> кои се разработени: програми со bookmarks, ектензии, теми итн. и дали
> може да се инсталираат екстензии по инсталирањето на xpi-то.

Ја имам nightly од 2003/11/30.
после инсталација не се старта со -UILocale mk-MK -contentLocale MK.
Јавува XUL грешка.
И без -UILocale... ја јавува истата грешка..

Креирав нов профил (со -P) и избрав македонски јазик и македонски
content. bookmarks-ите ги добив ама јазикот во UI-то не.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

                   Let the source be with you, Luke.